EREGLİ CEYİZ 1

EREGLİ CEYİZ 1
İLK ÇEYİZ BLOGUM

KIZIMIN KURBAN ÇIKARTMASI

14:34 Posted In Edit This 0 Comments »


Arkadaşlar kızıma geçen bayram diktiğim kaşe elbise modeli üstüne iğne işleriyle süsledim yarım metre kumaş aldım(15 tl)ye düğmelerde (80 kr) tuttu bu kadar sadece üst kalıbını çıkardım dergiden büyük gelince aldım yanlardan kalan kumaşıda etekgibi verdiği kadar ekledim üst parçaya ama üst parçayı her 2 kat 2 kat şeklinde çalıştım kış ayına denk geldiği için inanım çok rahat 80 tl ye alırsınız mağazadan belkide daha pahallıya çünkü kumaş iyisinden ama biraz düşünmek bu paradan tasarruf sağlamanıza yetiyor bebişinizde en cicilere sahip oluyor :)

Kenarlarda kırpıklar vardı öle kenarlarını büküp oyalanırken yarım oval bişe çıktı bende cep olarak ekledim kumaşın üst kısmına

sonra düğmelerini gidip terzide bastırdım kumaş kaşe olduğuiçin hafif esnekliğini kullanarak üstüne elbisedeki çiçeklerden işledim

daha süslü olabilirmiydi? evet olabilirdi ama benden bu kadar daha şıkır bişe yapmak istemiştim ama vaktim yetmedi. belki beline işlenmiş kemer; su motifleriyle,harikulade olurdu...

0 yorum: